Linkek a témában:
Az újabb kétharmad kommunikációs okai
A cikk szerzője, Berze Márton politológusi végzettségű marketingszakember.
A baloldal tanult többet abból, amit én csináltam....
Wermer András módszereiről, hitvallásáról az index-nek
Alternatív valóságok kora
Nem tényekről és eseményekről folyik a vita, hanem hiedelmekről; nem tájékoztatás folyik, hanem előre csomagolt véleményeket kapunk; nem információhoz jutunk, hanem kész álláspontokhoz... - gondolatébresztő tanulmány a média és a tömegtájékoztatás jelenlegi állapotáról.
A politikai kommunikáció és a politikai marketing
Merkovity Norbert esszéje (letölthető)
A politikai marketing hatása a demokrácia minőségére
Letölthető tanulmány
Hogyan legyen sikeres az Európai Parlamentben?
Szemérmetlenül őszinte könyvet írt egy volt magyar EP-asszisztens arról, milyen trükkökkel lehet hatalomhoz jutni az Európai Parlamentben.
PolitikAgy blog
Elméletek és esetek a politikai kampánystratégák vadregényes világából.
Trump nem egy őrült – nagyon is tudja, mit csinál
A portugál ESCS főiskola Public Relations és szervezeti kommunikációs intézetének docensével – aki a nemzetközi hét keretében volt vendégelőadó a Metropolitan Egyetemen, és aki vezető beosztásban dolgozott Barack Obama 2012-es elnökválasztási kampányában – Trump kommunikációs stratégiájáról, az elnökválasztási kampány átalakulásáról és a Hillary Clinton és Trump közötti televíziós vitáról beszélgettünk.
Politikai marketingkommunikáció Magyarországon
Vető Lídia Lilla szakdolgozata
Spindoc kríziskommunikációs szakblog
A SPINDOC Kommunikációs Hálózat (www.spindoc.hu) kommunikációs szakblogja. A nemzetközi kommunikációs szakma “spin doktorai” arra vállalkoznak, hogy a megrendelő szempontjait figyelembe véve sikerüljön egy-egy fontos kommunikációs témát a nyilvánosság számára tálalni, a sajtó számára prezentálni. Erről a szép, kommunikációs szakmáról disputálunk itt.
Kódfejtés: mit üzennek a magyar pártlogók?
Színelemzés pszichológiai alapon.